Sage 50cloud Asesor Contable, la solució de comptabilitat per a les petites assessories.
Ets un assessor sense empleats?
Només portes la comptabilitat i els impostos en nom dels teus clients?
Treballes com a professional independent i no formes part d’una Firma o Despatx?
Necessites un programa sense inversió inicial?
Sage 50c Assessor Comptable és una completa solució de comptabilitat que dóna suport a petits assessors per gestionar els seus negocis d’una manera professional assegurant la compatibilitat, l’adaptació a canvis legals i la possibilitat d’integracions amb tercers (Comunicació bancària, Office 365), etc.
Gestiona la comptabilitat i els impostos de forma senzilla
FÀCIL INSTAL·LACIÓ
Fàcil procés d’instal·lació i migració de dades des de versions anteriors, nova àrea de configuració en el producte simplificat i ràpida posada en marxa.
Capacitats de personalització
Possibilitat de configurar el producte segons les necessitats dels diferents perfils de clients: accessos directes, favorits, ginys (indicadors), dashboards o escriptoris, tots ells personalitzats per a cada usuari de l’aplicació.
Senzill d'utilitzar
Sage50cloud Assessor Comptable és una solució senzilla d’utilitzar amb una interfície de navegació millorada, amb completa funcionalitat de gestió financera i que disposa de mòduls addicionals que permeten oferir més valor als clients de l’assessor.
Control de negoci
Gràcies a l’obtenció d’informació que permet prendre les millors decisions per al negoci a través d’un motor d’informes renovat, informes financers, IVA i gestió del flux de caixa.
Usuari
- Comptabilitat col·laborativa, gestionant tots els processos comptables i obligacions legals amb els teus clients.
- Actualitzacions automàtiques i integració amb l’Administració Pública, bancs i els teus clients
- Fàcil instal·lació i posada en marxa. (* StartPack)
- Mobilitat gràcies a la seva tecnologia SQL i a la integració amb els diferents mòduls i amb Office 365.
2º Usuari
- Podràs fer el mateix que el primer usuari!
- Comparteix tota la informació en xarxa.
(*) StartPack inclou acompanyament en la instal·lació i formació en línia de 7 hores.
Segur que tens alguna pregunta més.
Horari d’atenció comercial:
dilluns a divendres de 8h.-15h.