Gestió avançada de magatzem i logística

Gestió avançada de magatzem i logística

Gestió avançada de magatzem i logística. Què és un SGA? Sistema de Gestió de Magatzem. Optimitza recursos, temps, espai i processos. Redueix costos, errors, pèrdues i ruptures de l’estoc. Què pots controlar amb un GSA? Recepció Picking Packing List Multi-ubicació...
Potenciant la mobilitat de la teva empresa

Potenciant la mobilitat de la teva empresa

Potenciant la mobilitat de la teva empresa, aconseguiràs acostar-te més als teus objectius de mantenir la facturació, i millorar la rendibilitat del teu negoci, en aquest temps difícils de pandèmia. En aquests vídeo hi trobaràs diverses formes de mobilitat in o out,...
Millorant la traçabilitat de la teva informació

Millorant la traçabilitat de la teva informació

Millorant la traçabilitat de la teva informació. La traçabilitat , es refereix a aquells processos empresarials preestablerts i autosuficients, que permeten conèixer l’històric, trajectòria i ubicació del producte o lot, al llarg de la cadena de subministre, i en un...
Mimant la tresoreria

Mimant la tresoreria

Mimant la tresoreria. En aquest temps que corren no podem obviar la importància de una bona gestió financera. Una situació d’estrès de caixa et pot impedir dur a terme accions necessàries pel teu negoci. Per això la tresoreria es la rereguarda per que res no et...
Obligació de control horari en les empreses per decret llei

Obligació de control horari en les empreses per decret llei

Finalment ha estat aprovat. És el decret llei amb el qual el Govern obliga les empreses a control horari . A través d’aquesta nova llei, les companyies han de portar un registre horari de la feina dels empleats. Amb això, els treballadors tornaran a fitxar com...
CRM-La venda basada en activitats (II)

CRM-La venda basada en activitats (II)

( si et vas perdre la primera part pots veure-la aqui:)Com es construeix el vostre pla basat en l’activitatPer canviar la forma d’operar, és fonamental tenir això present: ser proactiu, no reactiu. No dissenyis el teu procés al voltant de l’activitat de...
CRM. La venda basada en activitats (I)

CRM. La venda basada en activitats (I)

És la forma més poderosa, prometedora i exitosa de vendre. Et posa al seient del conductor, et dóna visibilitat al teu embut de vendes (funnel), augmenta la teva confiança i fins i tot fa que la venda sigui més divertida. Per a qualsevol venedor, l’adopció...