Gestiona el temps i la presència dels teus empleats amb Sage Control Horari.

 

Sage Control Horari, és la solució en el núvol que t’ajuda a portar el control de la gestió del temps i presència, donant compliment a l’obligatorietat relacionada amb les normatives sobre el registre de jornades dels treballadors, tant a temps complet com parcial.

A partir de maig de 2019 totes les empreses hauran d’estar adaptades a la nova normativa.

 

El passat 2019.03.08, es va publicar el RD-Llei 8/2019, ratificat al BOE-A-2019-3481, pel qual es reformen quatre articles de l’Estatut dels Treballadors (4, 12, 34 i 35) que comporta, a manera de resum, la OBLIGATORIETAT per a totes les empreses de dur a terme un control horari de la jornada també per als empleats a jornada completa. 

S’estableix un “període transitori” per a la posada en marxa d’aquesta mesura en 2 mesos. A partir de maig de 2019 totes les empreses hauran d’estar adaptades. 

Amb aquesta normativa, aprovada el passat 8 de març, el que es pretén és  :

N

obligatorietat

Garantir el compliment dels límits en matèria de jornada. Compleix amb la normativa i evita greus sancions que poden afectar de forma important al compte de resultats de la teva empresa.

control horari

Control per part de la Inspecció de Treball i Seguretat Social, creant un marc de seguretat jurídic per a treballadors i empreses que solucioni discrepàncies en matèria de jornada i salari.

l

Control d'hores extres

Posar control a les hores extres no pagades o fraudulentes que encobreixen jornades completes en cas dels treballadors a temps parcial.

Control d'absentisme

Identificar i controlar l’absentisme laboral dels treballadors en l’organització.

Controla de manera senzilla la gestió del temps i presència en la teva empresa amb Sage Control Horari.

Aposta per la digitalització des d’un entorn col·laboratiu amb els màxims nivells d’usabilitat.

Control d'horari

Permet el control de presència, horaris i fitxatges d’una forma legal i demostrable, així com la creació il·limitada d’horaris fixos, flexibles o rotatius.

Gestió d'hores extres i hores complementàries

Transforma l’excés de jornada en hores extres per a treballadors a temps complet i hores complementàries per a treballadors a temps parcial.

control digital

Compta amb un sistema de fitxatge digital, a través d’App i Web (limitats per IP s), sent molt senzill el seu ús per part de l’empleat, a més dels sistemes tradicionals.

Accés a la informació

Els treballadors poden disposar de tota la informació de la jornada laboral, calendari laboral de butxaca, sol·licitar vacances des de qualsevol lloc dispositiu.

Terminals de fitxatge

Permet la integració amb terminals de fitxatge tradicionals, amb reconeixement facial, biometria.

Emissió de llistats

Permet l’emissió dels llistats oficials que pot sol·licitar la inspecció de treball.

Quines altres funcionalitats ofereix Sage Control Horari?

torns

  • Planificació i assignació de cicles rotatius de treball.
  • Fàcil visualització dels torns en el calendari, per centres de treball, departaments, càrrecs, etc.
  • Assignació directa o modificació dels torns des del calendari.

vacances

  • Sol·licituds de vacances i absències en 3 clics.
  • Aprovació amb tota la informació en una sola pantalla.
  • Accés des de qualsevol dispositiu.

informes

  • Per empleat, d’activitat, de presència de visites.
  • Mètriques actualitzades i KPIs de gestió de Recursos Humans.
  • Informació sobre índexs d’absentisme, saldos de vacances.

Gestió d'empleats

Gestió integrada i completa bidireccional, pel que fa a empleats en alta i la seva situació contractual, no assistències, traspàs d’hores extres, hores complementàries i nocturnitats.

Accés a la informació en temps real

Permet el lliurament del registre de jornades.

Compleix amb la normativa

Compleix amb la normativa i requeriments legals vigents en matèria de control horari d’una forma automàtica.

Estalvi de temps

Oblida’t de processos manuals i accedeix a tota la informació d’una manera ràpida i senzilla des de qualsevol dispositiu.

sage control horari en acciò!

(video 30′)

Plans i Preus

1. El concepte Startpack inclou l’anàlisi de necessitats, personalització d’horaris, torns, etc.., i formació. Disponible des de 290€ per fins a 50 treballadors.

2. La integració amb SAGE 200 Laboral, forma part del Startpack corresponent.

VOLS QUE TINGUEM UNA SESSIÓ DE VALORACIÓ?

7 + 14 =

Horari d’atenció comercial:

dilluns a divendres de 8h.-15h.

972 642779